Hakola.com- verkkokaupan käyttäjäsopimus
1. Sopimuksen osapuolet
2. Käyttöoikeus
3. Tilaaminen
4. Tuotteiden hinnat ja maksutavat
5. Toimitus
6. Peruuttaminen ja palautukset
7. Muutokset
8. Riitojen ratkaisu

1. Sopimuksen osapuolet
Tämä sopimus sisältää Hakola Huonekalu Oy (Palvelun tarjoaja) ylläpitämän hakola.fi-verkkopalvelun (Palvelu) käyttöä koskevat ehdot. Käyttäessään Palvelua, ostaessaan tuotteita Palvelusta tai rekisteröityessään palveluun käyttäjä hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

Palvelun tarjoajan yhteystiedot:

Hakola Huonekalu Oy

Niemenkyläntie 238

66300 Jurva

Y: 0947263-7

info@hakola.fi / 0505531620

2. Käyttöoikeus
2.1. Yksityiset kuluttajat
Palvelu on tarkoitettu Suomessa asuville yksityisille kuluttajille.
2.2. Yritykset
Myös yritykset voivat käyttää Palvelua. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.
2.3. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle.

3. Tilaaminen
3.1. Palvelusta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun Palvelun tarjoaja lähettää Käyttäjälle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan.
3.2. Palvelun tarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

4. Tuotteiden hinnat
4.1 Tuotteen hinta on Palvelun sivulla tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta.
4.2 Toimitukset manner -Suomeen ovat ilmaisia. Kulloinenkin toimitusmaksu ulkomaille voidaan tiedustella osoitteesta info@hakola.fi.
4.3 Palvelussa hinnat ja kuljetuskustannukset ilmoitetaan Käyttäjälle euroissa (EUR).
4.4 Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maihin ilmoitetut hinnat sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.
4.5 Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maiden ulkopuolelle tuotteen vastaanottaja vastaa paikallisista veroista, tullimaksuista ja muista näihin verrattavista kustannuksista.

4.6. Maksutavat:

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

5. Toimitus
5.1. Palvelun tarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet Käyttäjälle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella.
5.2. Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan (kuljetettaessa ulkomaille).
5.3. Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on 14 arkipäivää.
5.4. Palvelun tarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
5.5. Palvelun tarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä.
5.6. Palveluntarjoaja vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumista kuljetuksen aikana.

6. Peruuttaminen ja palautukset
6.1. Kuluttajalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa ilmoittamalla siitä Palvelun tarjoajalle neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske tuotteita, joita on muunneltu Kuluttajan toiveiden mukaisesti.
6.2. Palautuksen ehtona on, että
1) tilaus on peruutettu myyntiehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Hakolalle viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta,
2) tuote on käyttämätön,
3) tuote on siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja
4) tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa tai vastaavalla tavalla.

6.3. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen.

6.4. Kuluttaja maksaa palautusrahdin max. 90 €

7. Muutokset
7.1. Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia Palvelussa.
7.2. Palveluntarjoaja voi myös muuttaa tämän sopimuksen ehtoja ilmoittamalla siitä Palvelun välityksellä Käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy tehdyt muutokset käyttämällä palvelua.

8. Riitojen ratkaisu
Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.